eAntiigi papa vana hea Oldart
Kui eAntiigi emaks on Irene, siis isaks vana hea Oldart. Kes on Oldart? Olgu, Oldart, oli lihtsalt 2005. aastal sündinud veebileht, kust sai osta vanavara, just eesti vana klaasi ja tekstiili, kuid temast saigi eelkäija meie tänasele vanavarapoele, mis on kasvanud veebipoest ja veebikeskkonna oksjonist esinduspoeks Kuressaareks ja peagi ka pealinna poeks.

2007. aastal sai Oldartist eAntiik. eAntiigi “e” sümboliseerib nii Eestit (oleme spetsialiseerunud meie kultuuriruumi esemetele) kui ka veebikeskkonnas tegutsemist. Toimima hakkas uus veebipood keskkonnas www.eantiik.com. Esialgu tüüriti veebipoes hea kolleegiga kahekesi, siis edasi juba üksinda.
2012. aastal avasime Kuressaares Kauba tn 6 oma Saaremaa (vana)(vana)(vana)isa majas antiigipoe.

Seega brändi muutused toimusid uuel kümnendil, kui muutsime kodulehte ning võtsime kasutusele uue sümboolika.
Eestiaegne pitskrae mandri(vana)(vana)(vana)isa laual
2011. aastal võtsime uue logo, milleks sai vana eestiaegne pitskrae, mis oli kunagi üks esimesi esemeid müügil meie vana papa Oldarti juures. Tunnuslauseks, mida tänini kasutame, sai “Vanavara sametine hing!”
Mis on aga selle logo lugu?
Tegemist ei ole reklaamiagentuuri tööga, vaid see on vana pitskrae meie mandri (vana)(vana)(vana)isa tumepruunil restaureeritud söögilaual meie kodus köögis. See pilt käis meiega alati kaasas ja ühel hetkel oli õige aeg võtta ta kasutusele meie logona.
Kuna aga viimasel paaril aastal on meie nimele tekkinud nugilised – mis on tekitanud meie klientides segadust – siis oli vajalik ka logole lisada veebiaadress. Kaasajastatud sai ka logo kirjastiili, mis on peenekoelisem ja käib ajaga kaasas. Vajalik ei olnud enam lisada sõna “vanavarapood”, sest see tuleb muulgi viisil logost juba välja. Kuidas meeldib?

Vana ei ole kunagi moest väljas!
Elagu vana!